דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הטיפוח בחיינו 

מאת    [ 02/03/2012 ]

מילים במאמר: 496   [ נצפה 2099 פעמים ]

 האם טיפוח הוא רק תוצר של השפעות תרבותיות, חברתיות או שיש לו שורשים עמוקים ומפותלים יותר במעמקי נבכי נשמתנו? טיפוח דורש תשומת לב מתמשכת, פעולות המתבצעות על בסיס קבוע, התמדה, סיבה טובה , זה לא פשוט לטפח. טיפוח אינו בהכרח מוליד תוצאות אינסטנט , אנו חיים בעידן ה "עכשיו כאן ומייד "  ואילו טיפוח הוא תוצר של עבודה מתמשכת. בחירת טיפוח הפיזי היא חלק מתפקידנו הבסיסיים לשמור על הגוף וליהנות מהרגשה טובה. אין ספק שאסטטיקה היא עניין של גיאוגרפיה אבל עדיין טיפוח הוא אבן פינה של כל תרבות אנושית על פני כדור הארץ. כבר מגיל רך לימדו אותנו לטפח עצמנו, לשמור על ניקיון, להריח טוב, להסתרק, להתקשט ולעסוק באסטטיקה. עידן השפע מציף אותנו בשלל גישות, דעות, מחקרים מדעיים, פתרונות, מוצרי קוסמטיקה, מכשירים וניתוחים בכל הקשור לטיפוח. כה קל להיות אובד עצות בבליל מידע אשר רובו ככולו מטרתו למכור לנו מוצר זה או אחר. חברים," לטס קיפ איט סימפל", מתנצלת, הייתי חייבת לומר את זה באנגלית.
אז מה הכי חשוב בטיפוח?
אני יודעת שהייתם מצפים ממני שאכתוב עכשיו על מוצרי קוסמטיקה, קרם פנים וחשיבותו וכיו'ב  אבל צר לי לאכזב- לפני שנטפח את עור הפנים נתרכז בבסיס: פשטות רבותי, פשטות. בבסיס הטיפוח נמצאים אלמנטים שהם טבעיים לנו. חשוב מאד המזון שאנו צורכים, זה ברור. הרי אם נכניס דלק לא נכון למכונית, המנוע ייהרס. הגוף שלנו הרבה יותר מורכב ממרכיביה של מכונית, כן? ואנחנו אוכלים בלי לחשוב כל כך הרבה מזונות תעשייתיים שממש חבל על הגוף. מערכת העיכול היא האחראית לתפקוד כל מערכות הגוף, היא נותנת דלק לכל השאר לעבוד. כל פגם בתפקודה ישפיע מיידית על  שאר המערכות. מקדו את התזונה שלכם בפירות, ירקות, אורז מלא, קינואה, כוסמת, עדשים, שקדים,גרעינים . מכל השאר, איכלו כמה שפחות   כדאי לקבל תוסף של B12 אם אינכם אוכלים בשר. שתיית מים מבוקרת לאורך כל היום. לפני שאתם רצים לפתרונות של זריקות, ניתוחים ומכשירי פלא רכשו הרגלים אשר ייטיבו את מצב העור לאורך זמן. גם שאר איברי הגוף יהינו מכך! זה בסיס הטיפוח. זה גם בסיס בריאותנו. נכון, יש דברים שלא תלויים בנו, יש גנטיקה  אבל לתזונה תפקיד מרכזי על הבמה של בריאותנו ואיכות חיינו.

תוספי תזונה- עזרה אבל לא במקום!
ישנן פורמולות של תוסף  מזון המיועד לתמיכה בעור , בשיער ובציפורניים. אם תזונתכם עשירה, מגוונת ומדויקת אין צורך בתוספי מזון, אם הזדמנתם לתקופה של לחצים שמונעים מכם לאכול כמו שצריך, אז כדאי להיפתח לתחום תוספי המזון , כאלו המכילים ויטמינים ומינרלים להם זקוק גופנו.  
"אל תשכחו לנשום"
עצרו כמה פעמים ביום, קחו אוויר, חפשו לכם אובייקט שקשור לטבע, עץ או צמח ים או שמיים (אפשר גם לעצום עיניים ולדמיין) , קחו שוב אוויר ותנו לעצמכם להתמקד כל כולכם במה שבחרתם ולו ל 3 דקות. זה מאפשר להכרה שלכם להיות בקשר עם התמונה הכוללת של החיים וממלא אתכם באנרגיות חדשות ורעננות של שמחה ועשייה. אם לא תנסו לא תדעו.
בחרו לכם תחביב שאינו קשור בעבודה שלכם, אם אתה כלכלן ומתעניין בעולם הבורסה זה לא ייחשב כתחביב!  נסו להתחבר לאומנויות שונות שיאפשרו ביטוי מסוגים שונים לנפשכם. מלאו את חייכם בעניין ותנועה, שמחה תמלא נפשכם. ותדעו כי אתם על המסלול של הטיפוח.   


מיטל ליפשיץ בעלים ויועצת מקצועית של בריזה שופ חנות ברשת למוצרי קוסמטיקה מקצועיים http://www.buy-cosmetics.biz/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב